Followers

Powered by Blogger.

About Me

My photo
ak seorng manusia biasa jer, xda pape pun yg special tntg ak... hahahah

My TimE ZoNe

My Pet

Monday, January 24, 2011

hT-PjK (Part One)

Assalamualaikum w.b.t...
Lama sugguh rasanya hambe tidak meng'update' blog hamba ini.. Apakan daya, hamba mengembara ber'Purnama' tuk memenuhi ilmu di dada hamba... wakaka.. tak bley blah tol ayat aku...

papepun, edisi kali ini, aku nak kongsi dengan sahabat2 aku kat luar sana berdasarkan tajuk entri aku kali ini. Sepanjang bulan Disember 2010, PJK (pusat jalur lebar, bukan pingat jasa kebaktian) negeri Melaka ----> ini status pekerjaan aku sekarang <--- teklah mengadakan Hari terbuka. Motif?

Yang penting bukan nk bagi angpau atau mkn rendang ayam, tapi nak memperkenalkan 11 PJK dgn warga setempat. Malas nk cter lbey2 beb, korunk tgk je la gmbr2 ni sepanjang Majlis ini berlangsung di Lapan (8) tempat. 3 Pjk tidak dapat dijalankan sebab petugas die malas... huahua... sedap je aku menaip.. ade jap lagi kena baling bom.. hahaha (maaf dipinta)

Ni gambar2 staf PjK sepanjang Hari Terbuka....

Mama Zue mendahului senarai.

 
YB kecik muncul di PjK Permatang

PjK Permatang


 keprihatinan En. Naza
 tiada Maksud tersirat....
Kak Faezah (Pengurus Machap Air Pasir)


Aji Somot, Azie n Celio


~PNTM~

~Bekas Ratu kebaya~

Siapa Ini?

~Senyuman Terpaksa????~
Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com